"hejsan simon!"

en väldigt glad och nöjd tjej sitter nu hemma i sin soffa igen. sugen på nya äventyr jao. vår dags/kvällstur blev en tvådagars. siimon igår, gillar det skarpt. lite bättre att se han live än att spela sönder han på myspace. vi tog oss även en liten pratstund med han efteråt. "har inte vi träffats förut?" iband känns de bara otroligt bra att bli igenkänd. behöver jag ens säga att jag är glad? överlycklig. att jag sedan dessutom fick med mig en bit av han hem gjorde ju inte saken värre. det står tack och nå mer på cd`n, clara är nöjd.dom där små brudarna sedan kläckte vad som tycktes bli en liten förbannelse. " vi vill åka bil i stan" och tro mej de gjorde vi, överallt, kan inte missat en endaste liten del. var rejält vilse och hade lite lätt panik. men efter en evighet så hitta vi ut. man mår toppen när man vaknar i en bil, jag lovar. sen stekte vi på en familjestrand, haha barn kan de där med att uttrycka sig iaf. haha fick oss en del skratt. sen väckte dom mej och tyckte vi skulle åka, så vi åkte. fin helg, fina minnen och ja simon vi ses väl igen ! (hihi) har iaf lärt mej att både köra vilse och köra rätt och att stockholm saknar en del viktiga vägskyltar. nu blir det sängen, tänkte göra nått så ovanligt som att sova i en säng och slockna innan det blir ljust ute.

natti / clarabella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0