jag får lixom ingen ordning på mitt liv

har vart inne med alla kläder idag, vilket resulterade i att smartskaftet jag nu endast har mjukisbrallorna hemma på landet. ett par mycket eleganta grejjer. inte direkt så kvällen blir nog i mys stuk. skulle vart i dalen och kollat lite musik men den saftiga entrén stoppa mej. så jag och mina mjukisar ska ta och styra upp kvällen antingen målandes, syendes eller gloendes på tv. för övrligt så kännde ja nyss för första gången för lite höst, det var min min möss mani som frammkalla den. tänk vad mys men en stor mössa, bara borra in skallen i den, slippa håret, och luggen blir ur snygg till. jag kommer gilla det. nu blir det lördakväll för hela slanten. tjabba! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0