jag vill ha mitt emellan

ännu en dag i lyckorus. nuni har jag en egen nyckel vill våran lägenhet. och som lite grädde på mosen så fick ja reda på att det är klart men inackorderingen. tror ni jag blev glad? jätteglad. lättade det typ sju ton från mina axlar? japp. en bra dag med andra ord. och som en liten fin avslutning fick vi in första flyttlasset. det känns bra, riktigt bra. nu har vi troligtvis alla köks prylar. och i helgen och i veckan som kommer ska det målas köksbord och stolar. det kommer bli fin fint. en anna liten sak som slagit mej idag är att ja kommer få plugga häcken av mej hela hösten och då överdriver jag inte ett dugg. vi snackar typ 24/7, al the time, alltid, jämt. men jag ska klara det. rivstartade morgonen med mena murersh, vi rev våra väggar. det damma och känndes galet. vi har slitit med dom där satans väggarna hela tvåan, det är ca 4 000 stenar allt som allt och idag slog vi sönder allt med hammare. känns toppen! varför brydde jag mej typ?! aja nu blir det iaf real deal. ska va med peter på måndag. fint att komma tillbaka. nu ska hag vila ögonen ett tag,

natti / cläära♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0