jag ville ju också,

sitter och läser om coldplays konsert i lördags, inser mer och mer att jag verkligen borde tagit chansen och åkt dit. känns som om ja gick miste om en hel del där. känslan lär vart amazing! men kännslan ja bär nu är inte heller fy skam, trevis utomordentligt bra på apu´n. dagen har vart mycket givande och fun. gött sen när ja bor på cykelavstånd ;) höhö. anledningen till att hela helgen vart upp och ner, och mitt rum med för den delen. jag håller på och sorterar och packar och tvättar och så börjar det om igen, sortera, packa, tvätta. men tror det kommer bli underbart bra. lajnipajni flög till turkland i lördags, fick lite läskiga sms, fick lite lätt panik. men sen vare typ lungt ändå. tur det för nu har ni ansvar girls! samma gäller sandri som drar imon. turkiet nu hade ju inte suttit fel, inte ett dugg. men men ja ska nog roa mej ändå!

hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0