kastrull

trött, sliten, borde sova! norrköping e nice för den som inte visste det, och japp jag hade gärna vuxit upp där. dagarna där nere va mys och vi träffa mycket släckt. "sörrping" va som hämtat ur göta kaal två och jag gillade det skarpt. släkten älskar jag och staden avgudar jag. it's ok for me. iaf så har dagen inte inneburit ett dugg förutom röjj på kvällskvisten. tills nu ungefär. och nu har ja fruktansvärt ont i mina fötter. just nu eller ja typ igår hade ja hälst befunnit mej i gbg och kollat på robyn. the place to be lixom. någon gång in my life ska ja se henne live. och ikväll äre lillys tur att uppträdam i götet. hade ju inte heller suttit fel så att säga. kvällen har ändå varit nice, gillar nytt folk. hälst när dom tillåter en att vara sej själv, eller äre jag som tilläter det? aja skit samma kul vare. och lite prat blev det, skötte mej ändå tycker ja, hade kunnat  bli värre.ne nu ska jag sooova och vända tbx dygnet, lykka till!

natti-patti! /clarabella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0