late night show

min dygns-rytm är total förstöd. sover mig igemon dagarna och är vaken på nätterna. största nattugglan i stan, jao. idag har ja gjort, hm, ingenting. vaknat, tänkt lite för oglada tankar, varti hos sandra, och sen har ja vart på afari på gården. lekt med djuren helt enkelt. och ja säger bara en sak, tjurar är stooora varelser. very big dessutom. får är rätt korkade. kaniungar är ursmå och söta. och kevin är min favorit och kajsa är ng i grund och botten en lemur. en kväll på bondgården. var ner och kolla på älven i forsängen med, galet strömt, vi snackar försvinna på en sekund eller två. läskigt värre. ännars så går ja väl runt och små planerar mest hela tiden, kollar upp lite små grejjer och så. men herregud vad ja skule vilja åka utomlands. men nej eftersom ja stormtrvis i sverige så stannar väl jag här jag. lika bra det. igår vare huvudstaden som stod på schemat, emelie jennie camilla jennifer och jag. vi träffa tydligen på frisör bobby? haha vissa reagera mer än andra ( jag fatta ingenting ). de var massa mys och lite lite shopping. i söndags/måndags vare uppsala ist. ur-mysig-stad. kolla runt lite hitta lite. resten av veckan blir nog här hemma, förutom lördag, på fredag äre planerat fint väder och massa skoj. lördag äre en simon dag. söndag blåbär? hah nej men ja måste plocka nåndag typ imon?

nej nu ska ja duscha av mej kodoften. pöss / clarabella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0