living in a cocco world

guess who? ta daaah. inget spännande dök upp. ni skulle bara veta, karusell. lyssnar på P3, me loves it. fattar ni hur mitt huvud är? precis sprängt, galet och bara allderles underbart ounderbart. jag tänker ta vara på denna kväll som den sista av sommarens göra-inget-alls-tills-du blir-galen-kväll, kanske borde åka och bada? eller sy? eller kanske rädda mitt rum från alla silverfiskar som min mamma påstår snart kommer flytta in? njaa, ja trivs bättre här, gloendes på min lilla vita dator. drömmandes. jag vill ha färg, lugg och bli en veggie. men lite jätte arg är jag. eller ska ja kort säga super arg? återigen har dårborlänge slagit till igen, dom har laggt vår student samma dag som faluns student!?! fattar ni koaset här?! galenskaper är bara förnamnet. bäst för dom att dom gjort fel. finns en liten chans, de står nämligen att grundskolorna slutar den 9onde. och dom ska väl iaf inte sluta innan oss? ja lovar då blir ja galen på riktigt. ja menar man flyttar väl inte julen hur som helst, och lägger den vid påsken bara för att? nej precis studenten mina damer och herrar den är helig eller den kommer bli helig. punkt och slut på diskussionen.

waaaaah! //clarabella♥

det kan ske ett mirakel det, kan ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0