målartagen

mycket nöjd över min insatts idag, håller på att måla bordet och stolarna. syndigt svart, haha. nej men dom blir galen najs. gillar kombinationen sockresött med svart lack. imon ska jag iaf börja flytta in mina saker på riktigt, kläder och doningar. känns inte riktigt som om det är på riktigt än. men den känslan kommer väl på måndag när jag CYKLAR till praktiken. höhö. filurar även på att skaffa mej ett friskis kort i falun, efter ett par dagar med ap ont i axlarna så har jag sakta insett att jag nog borde bo på  gymmet tills jag har fått tbx hälsan. punkt. annars har dagen gått åt till att drömma om allt mellan himmel och jord. clara bergman ska verkligen inte ha ett jobb där man inte använder hjärnan, den måste vara focuserad annars äre kört. märkte det idag när penseln helt plötsligt låg i popcorn skålen. de va tänkt att ja skulle stoppa den i färgen mej nej, tyckte den låg utmärkt bland popcornen. jag har kokat äppelmos med, gammelfarmor är i farten, hoppas det blir ätbart, gröt och äppelmos frukost here i come! man behöver inte glömma för att gå vidare. p3 har vart min kompis hela dagen, kom fram till att barn är rätt vilda och att ja nog ska vänta ett tag tills jag skaffar mej en knodd. för då lär man tydligen va beredd på de mästa. nu blir det sista stolen ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0