otroligt bra kväll, naaat

det kommer ta hundra år för mej att flytta om jag ska göra det i den här tackten. blev ingen tur te falunn idag, blev istället en massa packande och strykande av kläder, och färdimålade möbler. gött gött gött!  kom hem och somna som en stock i ca två timmar, kan vara anledningen till att jag just nu utan problem skulle kunna packa ihop hela mitt rum. kvällen har annars mest resulterat i en massa skit, kollat lite på vart vi är på väg så att säga. det ser inte ljust ut för ungdomarna i sverige. och nu sitter ja och funderar över varför jag lagt hela min fredags kväll på dom? varför? ja borde ha packat men har vart lite som en zombie hela dagen. golvläggningen gick ju galant or naaat. fy fan, dom orden fick ja ut mej ett antal gånger under dagen. vad ni än gör testa inte på fogföljning innan ni är riktigt grymma på att lägga plattor, blir kaos när man börja mixa fogstorlekarna. sista halvkvadraten är otroligt rolig att lägga, or not. kill me slowly. nej nu vill ja sitta nermyst i en soffa med en filt lite te i falun med ett gäng sköna personer. får mer och mer ångest när jag funderar på varför jag inte tog chansen att flytta när ja börja ettan? varför? varför? varför? hade inte ja mått bra av det så säg. jag peppar då alla ja kan till att flytta ifrån den här hålan. me don't like it. en tanke slog mej idag, jag packar ner alla underkläder och mamma säger att ja men du behöver ju inte ta med allt du ska ju bo lite hemma med. jag säger då lite undrande, men ja har ingen säng inget rum och ja vad ska ja göra här när ja bor där. hon blir kanske lite sårad, lessen och säger ja vill inte att du ska flytta. men mena ja verkligen det att imorgon natt är den sissta natten som ja sover här på riktigt, eller inatt kanske, för imon ryker sängen. är det nu mitt vuxen liv tar fart och börjar? för nu det här och ja flyttar förhoppningsvis inte hem förens studenten. och nån vecka efter det så tar ja flyget och sticker ett år. sen då? då är ja 20 (!) (åldersnoja) och då kommer ja troligtvis absolut inte vilja bo hemma, trotts att ja antagligen kommer vara tvungen att göra det ett tag. nu fick ja lite smått panik saknar mamma redan, tills nästa år, fatta ett helt år utan alla, utan allt? tur att ja just ikväll bor hemma och att ja när ja vill kan spring aner och prata med henne, väcka henne, bara för att höra att hon är där. nu är det dax att växa upp och låta mamma få lite lugn och ro och lite mindre kläder att ta hand om.. men japp ja kommer sakna henne och det är nog bäst att ja lämnar kvar lite kläder hemma.

sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0