pussel

nu är det dokumenterat och klart, jag ska inte ha utsläppt hår. waaah, gillar det inte. inte min grej helt enkelt. en liten parantes i tillvaron lixom. just nu försöker vi pussla ihop kvällen, de gäller en simon kväll i stockholm. de blir nog bra tillslut tror jag. miljöboven jag som åker så mycke bil. gårkvällen va nice. sangalaria, haha. nej de heter inte så men ni fattar va ja menar. och bara så ni vet så går de inte att hälla i socker i en full läsk flaska. de blir som en vulkan. lite fränt. simon ikväll, glad han ska spela alla nya låtar. de blir fint. kan ah blivit ner bankad i backen ett antal gånger de senaste dagarna, men jag skiter i det och vägrar ligga kvar där. det ska bort. bort.  hösten kommer bli galen. förhoppnigsvis väldigt. det är iaf ca 11 månader kvar nu. i november äre intervju. om mindre än ett år är vi lyckliga vilsna studenter. är ja ens redå för allt de hära? efter min plugghöst som väntar så kommer ja vara galet allmänbildad. och vara redo för att inte gå i skola mer! det blir fint. och jag tänker kämpa som en galning.

nu ska ja pussla ihop kvällen, svamlar bara en massa ändå. hejs! / clarabella♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0