dan före dan.

idag har ja jooooobbat. sen fixa lite mer jobb, fint att de bara ramlar över en så fort man närmar sig rommel. men har insett det sköna med perngar igen tror jag. så nu är ja pepp. jag har även fixat en julgran idag, ikväll. va upp till morm&morf, han hade en fin sa han. dock växte den i staketet vilket medförde att den saknade grenar å ena sidan. vi skulle aldrig hånat östlunds ful/söta gran, våran är tyvärr inte så mycket finare. men men stålmormor hjälpte mig på traven med sågningen genom att helt ekelt bryta av den. alla sätt är bra...  fick dessutom julens i särklass bästa present idag, jag är säker. fick ett litet mess av frida igår där det stod att hon hade en julklapp till mig, vi som inte ens ska ge v arandra saker, men hon sa att den va klockren. och det var den verkligen. första säsongen av ally mcbeal vare. behöver jag ens nämna att jag blev mer än glad? den bästa serien, överlägset. och nu har jag 12 timmar av den hihi. men nu ska ja försöka sova in julkänslan. det funkade inte ens med att göra köttbullar den kom inte ändå.. god jul people♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej =)

Jag tänkte kolla om jag kan få skicka lite frågor som handlar om förebilder/idoler, som du kanske skulle vilja svara på utifrån främst Norrsveden?

Hittade din mail via kommentar på hans blogg.

Frågorna är till en uppsats ang. just förebilder/idoler och fans.

Du får självklart vara anonym!

Maila om du vill vara med :) [email protected]

Mvh,

Matilda

2010-01-02 @ 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0