ett steg närmare the american dream, och jag mår illa

magen är upp och ner av nervositet, haha hur ska de bli sen då?!?! saken är den att jag precis logga in på mailen och såg ett fint litet mail från sts. grattis du har blivit antagen till sts, stod det som rubrik. waaaaaah!!! fattar ni vad det betyder? fattar jag vad det betyder?! det betyder att det nu endast saknas en familj och en jädrans massa pappersarbete. OMG, im going to the big usa, helt ensam i ett år. som sagt ibland när jag blir lite små hetsig så kläcker jag de där fina ideerna och nu nu finnd det ju ingen återvändo. det är skräckblandad förtjusning för hela slanten för tillfället. bäst jag lugnar mig med lite matte b, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0