hey girl

dagen bjöd på en jävulsk morgon. verkligen överdriver inte ens lite. missa bussen (såg den åka förbi), vänta i 20 min (iskallt!), åkte bil med inger, backa ner i diket med inger vid pizzerian, vänta på hjälp i 30 min (iskallt!), åka til till säter, vänta på bussen i 40 min, kallt och jag var förtvivlad, allt stägt förutom biblioteket. love. sen skola, lagomt pigg. hitta ingen matte lärare så ja tog jullov. det däremot är fruktansvärt underbart. toppade dagen med en visuvio. behöver jag säga att det var fruktansvärt gott? det vare! sen vare tomtegympa inplanerat men vi somna visst, och en av oss sover fortfarande. linis linis ibland är hon ingen viking, men vi gillar henne ändå. jag har roat mig mer ernst jul, och lite annat smått och mindre roligt. puss puss puss på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0