idol imon va?

camillis och ja har papptalkat om pirre, chirre och dirre, och ny till gänget kirren (kebab). paradiset nu, bilivt fast, linas fel. nystädad lägenhet och det käns fucking greate! sen har dagen i övrigt bjudit på mys med emelie, överhoppat prov och avsutten tid. eller oj glömde jag nämna att vi lekte cheerliders på idrotten? vi byggde mänsklliga pyramider. läskigt läskigt. men ändå lite kul va? justja friskis idag med och det mina vänner var jobbigt. men jag gjorde det och jag är stolt. back to paradiset och linas matte c. puss puss mysi mysi♥

Kommentarer
Postat av: Korkeys

Dom där pyramiderna har satt sina spår i min kropp:/

Men helt okey ändå^^

2009-12-11 @ 12:55:34
URL: http://korkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0