jag tror det snögar

precis vart apduktig, eller nästan. vart på friskis iaf. en stor bedrift om man heter som jag gör. annars så fyller min älskade mami år. och jag får inte träffa henne!!! jag saknar ná, jätte mycket. abstinens efter min mamma, fel ordval kanske man ni hajjar li alla fall läget. om vi ska kolla på annars efter det så äre apu. är ute i vika, donar kalkel och grejjer i myresjöhus. utan toalett, jag älskar byggen utan toalett. big love. idag vare en polack där, han kunde bara engelska, och polska förstås, men de hjälpte ju inte oss. ensamt. musikhjälpen är min grej för tillfället, love it. massa kul att förgylla dagarna med.är totalt insnöad på det. jag vill förövrigt göra snöänglar. bara kasta mig ner i pudersnön och mysa lite. det jag inte vill är städa rummet och plugga till veckans 3 prov. great. älskar att lägga det på hög. skönt att somna runt nio för övrigt. mycket skön grej, testa! man blir lite av en ny människa. puss puss puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0