min säng, min säng

den är den skönaste som finns. och nu efter ett par dagar i tältsäng så är den ännu skönare. sovit som en prinsessa. galeeet skönt. ligger kvar i den än, njuter. snart snart ska ja gå upp och sen ner och fixa sista klappen till mami. sen städa lite. sen återvända till gustafs. inte alls pepp på de sistnämnda. där väntar troligen ännu mer städning, pluss jobb imon! fick lov att rycka in igår med, det är okej när man är förberedd men oförberedd är det inte alls kul. men fick iaf pynta amaryllisar, det va ju inte fel. kanske skulle sattsa på att bli pyntare när jag blir stor? annars innear gårdagen mycket stress. lyckades till och med läga alla mammas julkort på biltaket och köra iväg till ica för att posta dom. tror ni dom låg kvar där? det tror inte jag.  leta som en tok. tillslut hitta ja dom vita små kuvären på vägen. tur för mig, annars hade jag nog sjuknit rejält i mammas ögon. det var inte rätt tillfälle att säga att jag råkat tappa bort alla julkorten.. de bra med igår va att ja fick ta linas biljett till julfesten :) det var väldigt trevligt, men som vanligt så slår vinet ut min minnesbank. fattar inte att jag inte kommer ihåg saker. så full var ja ändå inte. men det var som sagt trevligt. det mninns jag, haha. jag vill se paradiset, nu nu nu. varför juluppehåll? dum idé. väldigt dum. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0