tisdag

inte rört mig längre än till köket idag. hållt mig i mitt rum, i min sköna säng. gosi.  blev hemma idag, var helt paj. sovit och sovit, och pluggat lite. va lite nervös har jag också hunnit med. rensat ut alla kläder som ska slängas ut på tradrea har jag också gjort. för tillfället ligger sandrii här bredvid mig och sover, hon rycker lite, tror hon drömmer skruttan. själv diskuterar jag livets mening med mig själv och är inte alls pepp på att om cirkus 45 minuter köra skiten ur mig på friskis styrkan. men jag tänker ha rejäl träningsverk imon, det kanske inte gör saken bättre, men hjälper iaf psyket. hihi galet.

låten är den bästa på länge jag är totalt fast, och det känns som om den talar till mig. fuck you, men nu äru borta. långt bort. är det bra att jag inte kan springa in i dig eller är det inte bra? kan inte bestämma mig, tur att jag slipper för jag ahar inget val. hejdå.



mot livets mening och friskis, pussis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0