de som göms i snöö......

ja är som ett berg av snö, och ibland tööar det, och det händer näre blir nått speciellt eller näre blir för mycket lagrat, då måste de ut & då släpper jag ut lite av det,  ..  men de är inte lätt, nej för som sagt har jag väldigt svårt bli arg, jag kan inte bråka (förutom med min älskade bror), inte min grej,inte lärt mej det, om man kunde få bråka i skriftligt så skulle de va lugnt, men näre kommer itll all förklara jobbiga & arga tankar med ord genom munnen blir de bara gegga.. bättre att placera orden i en text, för då kan man skriva  och förklara precis vad man menar...  eftersom ja till min personlighet är en grubblare så ate oftast rätt inveklade saker ja får fram, & att få andra att fatta vad ja tänker är svårt ännu svårare är at få dem förstå hur ja känner, & eftersom bråk i skrivform inte är så vanlig,förutom hets på msn, så lagrar ja  mina tankar för mej sj, men ja menar ju inte att ja inte kan säga stopp & nej det där tycker jag är fel, det ja menar är att småsaker tycker ja nått om, men pallar inte bry mej så mycket om, för de tar mer energiav mej att bråka om dem än att försöka leva med dom, eftersom jag absolut ogillar när folk är arga eller iriterade, fasen är inte så lätt att skirva de heller märker jag, det ja menar är att jag tycker saker om nästan allt, och att ja står för dem & säger dem, men att näre kommer till att stå upp för min person så håller ja hellre en låg profil, efterson ja ändå aldrig lyckas få ur mej det ja vill ha sagt och abslut inte så att folk fattar vad ja vill ha sagt.. live whit it, man får inte alltid som man vill men man klarar sig ändå, men sanningen är att mitt nyårslöfte för iår är att lära mej bli arg, och nog har ja nog haf lite lättare att skäppa fram de kännslorna på senare tid?
om man sedan tycker det är fel att ja inte lärt mej bli arg & skrika ut mina känslor så äre väl så , but hey vi är väl alla olika! det behövs några filbunkar här i världen, men tyvärr så blir väl filbunkarna grubblare, jag vill inte va en grubblare, jag vill inte tänka igenom allt gämt, i allas perspektiv för att föra det som skadar  minst, jag vill kunna få en idé´ göra den  och känna mej glad, inte ha ångest över att ja inte tönkte på va alla andra tusen tyckte eller kännde, live nly my life så att säga. säger då det grubblerier är ute, så ja ska skära ner på det och bli lite mer arg, fast å andra sidan så är ju det inte riktigt jag, men de är ju tydligen så att ja ska ändra på mej enligt en viss, så here I go? varför? ja menr det är väl nu jag ska säga som ja tycker & stå för det? jag vill inte bli sånm visst att kunna koppla av ibland fårn allt har väl ingen dött av men vill iaf inte bli så på heltid, argsintaclara klingar inte så fint i mina öron, alltså tänker jag vara som jag är tänka mina tankar & berätta om mina tankar vid behov, och ja jag står för mina tänkar även om ingen vet vad ja tänker, för tänker de gör jag de lovar jag, always and forever.
troru hade rätt så mkt rätt där emelie när sa de där, de är verkligen så ja fungerer, dumt kanske men sant.

natti imon äre listdragning ! antligen lite funthingtodo!  / Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0