dom brukar kalla mig vurpan,

jobb today, fattar verkligen inte hur mkt folk som får plats i några slalombackar, åker ni på vararndra eller? varkar inte bättre, eller så bussar dom dit hamburgersugna folk? aja galaet mkt folk, & galet mkt puckon! hur svårt äre att ta med sej sin j*vla bricka & tämma den ? lika svårt som att gå med den till dricka automaten? ååh jag blir så förarjad, fredriks ord passade väldans bra in på min känsla idag... sen har vi ju det lilla problemet herrtoaletter, tack gode gud att ja är född tjej & slipper använda dom, fattar inte att man går in där frivillitg alltså, städarom okej, för då får man använda att ton lukta-gott spray och skyddsutrustning, utan de hade ja inte ens närmat mej området, ne tacka vet ja tjejjtoaletter, vi är lite mer renliga av oss, punkt!

efter jobbet så blev de nybro därav rubriken, jag samlar blåmärken, eller de kommer nog se ut så iaf, fast igentligen vill ja ju bara lära mej, haha nu vet ja iaf hur de känns att ramla rakt ner från en stol, haha sjukaste känslan tur att de itne gjorde ont iaf, haha men fick ju ingen fart & så tog de stopp  och sen fastna jag vid stål kanten & lixom tippa av, haha måste ju sett fint ut, haha tjo vurpan! sen så ja lyckades ja väl men en liknande igen, dock inte på samma ställe, haha imon blire nya tag men förshoppnings inga nya blåmärken! tapperhetsmedaljer, kan man också kalla dom!
linnea & vickan va med iaf , jätte kul att träffa dom va ju ett bra tag sen, gamla minnen & grejjer! linnean har ju tom hunnit fylla 18 den rackarn! grattis ! <3

aja nu ska ja sova imon blir jooobb & antaglingen ännu mer folk! wiiihooo!

såå natti natti ! // Claris♥

finns här !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0