en dag som alla andra,

vakna i morse skulle ju till backen, men jag ville sova så jag sov, trots de fina vädret... jobba jobba & jobba lite mer idag, de gick väl okej, bättre än igår :) sen kom mami & hämta mej & med sej hade hon mitt paket fårn gina som ja beställde igår! snabbt! hihi, synd bara att kjolen va galet kort, galet kort, så den åker tbx, jackan va fin, men den va ju felsydd ( : / ), så nu måste ja betälla en ny innan de tar slut, för nu är ja pepp på sommar & därmed vill jag verkligen ha den där somriga jackan! det har varit dagens dagdröm, sommar, sommarkläder & bus :) 

nu på kvällen skulle de ju hänt nå kul, men nej blev inte nå, & sen ringde ja han som ja skulle få skjuts med ut till jobbe imon, då börjar han halv 7 (!) , så han hämtar upp mej 6.10 (!). fine ja kommer va totalt slut imon, fint, för smarthuvudet jag fick ju inte ur mej frasen att min mamma kunne skjutsa ut mej istället, aja hoppas verkligen att dom har nått som ja kan göra imon så att ja iaf får betalt, hahah skulle ju inte förvåna mej om ja fr jobba gratis till kl 9 heller, haha great!

nu äre bara 2 dagar kvar till emelie fyller år, & bara  12 dagar kvar för mej ;D

natti natti / Claris♥

 


jag vill dansa!

Kommentarer
Postat av: emelie

nu äre inte långt kvar för nån av oss:) å till hösten börjar VI dansa:D

2009-02-28 @ 14:04:02
Postat av: emelie

nu äre inte långt kvar för nån av oss:) å till hösten börjar VI dansa:D

2009-02-28 @ 14:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0