happyface or not

kan de bli bättre endaste lilla ljuspunkten på dagen sprack nyss, backen, kasnke ska försöka rycka upp mej  & tvinga ut snorungen i backen med mej? annars skulle jag vara i behov av att sova av mej mitt inte jag och hitta mitt normala jag nånstans, känns som om ja överleft hela veckan med gråten i halsen, skummt, gillar de inte, så nu blire friskluft eller sängen, och okej ja kanska skulle må lite bättre av att säga att säga allt ja tänker på en gång, men hur ska ja klara det? nyårslöftena!  aja nu ska ja försöka reda ut mitt life så

bye / Claris♥

föresten de sägs att vissa personer är i behov av orange,
jag är definitivt en av dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0