me and my self

nu är ja i ärligehtens namn otroligt trött på att va sjuk, imon äre en vecka, bajs förkylning lämna mig i fred, jag vill inte ha dej & klarar mej allderles utmärkt utan dej, så det så !

veckan har bjudit på allt utom spyor, en liten ljus sida av det hela, annars har ja väl försökt använda mina röda ögon & försökt undvikit att svimma, haha vilket ja inte gjorde & mosa knäät i dörröppningen, haha fine clara!

annars har ja väl dejtat tvn hela veckan, & den börjar bli riktigt booring, jag är trött på att va själv ela tiden & ja är less åp att inte ens ha en dator, snacka om att va isolerad, utan min rosa darling hade ja vart galen på riktigt,

har ju iaf haft vissa ljusare stunder , kusinerna i söndags, dennis igår och byggbrudarna idag! ni har gjort mina dagar kan ja ju bara säga, har seriöst aldrig varit så uttråkad som nu, kommit på att ja absolut inte trivs ensam, verkkligen inte ,

aja nu ska ja väl sluta snylta internet av grannen & kila in til mig och min isolering igen , trååkitg, ska försöka köpa dator imon iaf, eller fredag :)

aja tack tjejjor ni gjorde min dag! sankat er som en toka! <3

bye have a nice time! / Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0