nån som har en platrs för en inneboende?

arg besviken och lite mer arg, de bara bubblar, eller inte rikigt mest gungar så där så att ja skulle kunna gråta  en skvätt om ja tillät mej, fast det gör ja ju helst inte..

vill bara skrika & slå n det i huvudet på dej, vad troru om mej? att jag med flit ser tillatt må så dåligt som möjligt & se till att förstöra mina kompisars fest kväll? snkulle inte tro det, funderat över varför jag kanske är så känslig när ja inte är riktigt på topp? kanske kan ha att göra med nått?  precis tänk lite längre innan du öppnar munnen & säger att du skämms, för jag försöker allt ja kan för att allt ska bli bra men de varken ser eller märker du... och skämmas ska du ens näömna det efter allt? allt har en orsak & jag tänker inte dra upp allt gamalt nu men ja kan intge låta att bli besviken,
synd eller tur att jag inte öppnar munnen & säger vad ja vill till dej ibland, men de tänker ja inte göra, de brukar inte bli så bra vet inte om du pallar det eller tror nog du gör det nu förtiden men rädslan sitter kvar óch den sitter djupt inne, inte så lätt att bli av med, så jag nöjer mej med att va tyst...

shit deppaihop.se nejdå så farligt äre inte men kunde inte låta bli att inte bry mej, för du fattar fortfarande inte!

natti / Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0