snöööänglar är vi hela bunten!

tadaay vakna jag av larmet, då va ja duktig & ringde & boka tid för spruuuta, goodgirlie! mamma va inte alltför nöjd igår när ja missa telefontiden med typ 7 min pga avv ja råka sova, men nu ringde jag & nu har ja tom tagit första sprutan ! fint de,

annars så innehöll dagen pukla! äntligen en dag i snöön, love it. järngänget & solvarbo grabbarna, haha fin liten bana fick vi till med, men ett hopp & grejjer, nästa gång blire skogsbacke med hinder, vi hade iaf super tur med vädret,

synd bara att ja inte ahde super tur med min kväll, jag skulle ju till backen, men inget att åka med :/ baaajs ja är verkligen pepp, pepp på att ramla tm de gör inget alls, iaf inte nu haha, laddar mp3n för imon ska ja fasiken ut i backen en sväng innan jobbet  & då skare va ja som klarar av att åka på sidan, utan att halka av ! sen snacka ja med sandra, tydligen nån tjejgrupp i nån backe i falun på mådagar, kuuul, så de ska vi testa nån dag, sen snacka hon om att skaffa ny bräda, lite sugen på en riktig tjejjbräda som är lite mjukare än min , haha

aja nu blire förmodligen an sväng till sandra om de inte blir för sent, skoooter, kul !

imon skare bli en bra dag, backe/jobb/backe! / Claris♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0