sommar kjolar klänningar & symaskin

nu äre lov, va baa till skolan en snabbis i morse & satte upp lite plattor, så de bara ska vara att foga sen när ljungerbs skulle dit efter lovet, & ja min smartgärna sa ju att ja kunne va där & hjälpa dom, problemet är att att ja inte lärt mig kakla än, aja de löser sej..

va runt på kupolen & kolla upp lite grejjer, lämna in klockorna så ja skulle få dom fixade, känner mej lite små gald över att ja tagit tag i lite grjjer, tom ringt till jobbet & kollat shemat, de va ju rätt lätt att komma ihåg iaf, ledig onsdag! den som väcker mej då, ja den tänker ja inte vakna för, thats it! ser fram emot en fin lön sen, eller iaf skaplig för att tillhöra mej, justja borde fixa ordning lite ansökningar och skicka in!

fast just nu för tillfället så har ja så mkt idéer, säger bara klänningar kjolar sommar, måste fixa symaskinen, åh vad jas kulle bli glad om någon kunde skänka mig en overlock symaskin.. då skulle ja sy mej en ny garderob & inte lämna den på ett bra tag, snacka om att känna sig kreativ, allt jag har på g är min rosa stickning som ja inte orkar repa upp & göra om, eftersom ja har lite problem näre gäller storleken på den vill ju inte att den ska släpa i backen men inte heller att man ska bli strypt av min chockrosa skapelse, hm... blir alltså att ta med lajni till en tygaffär  införskaffa lite fint tyg, måste ju fixa en förvaringsväska till min nya kompis med, vill ju inte få repor!

aja nu ska ja försöka va lite kreativ med mina lexor eller kasnke lite körteori? // Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0