typiskt nöjd jag,

dagen kommer passsa mej som handen i handsken, peppar panner nu slår jag på lite trä!

shemat för dagen är pukla med girlsen i solvarbo, på nått ställe som mandy visste, ja har ingen aning om vart vi ska, hhaha tur vi har mobiler säger ja bara! sen blire nått som kasnke inte år så himlans fun men de är ju rätt bra iaf, vacsin sprutan, :S ajaj ska man va frisk får man väl lida lite för det med antar jag! seeen efter  det så äre förhoppningsvis nybro med vickan, verkligen pepp på att åka nu, haha trots att ja tydligen lyckades sträcka båda armarna förra gången, haha vurpan, my new nickname!

fick hem hm's heminrednings katalog idag, glatt överraskad & som vanlitg tog flytta-hem-ifrån känslorna över, fans riktit mysiga prylar i den där katalogen, tex ett hel nice tyg, synd bara att de va lite väl dyrt för min smak,

ajaa nu ska ja försöka hitta pulka klääder, mjukisbxor eller storsatsning på täckbrallor? det är den stooora frågan för dagen!

ibland gåre nästan lika bra som man planerat! / Claris♥


känner för lite rackartyg,
beställa flygbiljetter?
får ju en hel mys lön denna månad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0