All my ladies say,

önske drömen just nu, mys kväll i min enga lägenhet, soffa filt, skål popcorn, sex and the sity och några nära nära & kära, låter inte helt fel, på humör för egen lägehet,

but back to reality, & där hitta ja en massa plugg & behov av pengar, skit kul, nope!

saker ja borde/måste ta tag i inom kort;
- en hel del plugg, massor
- körkort!
- träning
- mitt rum

så , nu va den lilla listan klar iaf, som om den hjälper haha, kan ja hoppas!

back to school today, & de va såååå spännande, inte! synd nog , jag som försökte övertala mej själv om att de va så spännande igår, haha synd att de va precis som vanligt´, enda undantaget var att vi nu inte har engelska, så våra måndagar har blivit 2 lektioner kortare, inte helt fel, tack! annars vare som vanligt, . s¨g film om andra världskriget på samhällen, kaninte säga annat än att de är helt sjukt, hemskt  och att jag inte klarar av att titta, så jag sitter & blundar mej igenom hela vår långa lektion, men ja menar bara ja slipper kolla så är jag nöjd! hemskt, fattar inte hur man kan behandla andra människor så där !? SJUKT!

efter school blev de en sväng på kupolen, tjejjerna va med ett tag sen blev ja alone, men en hel stor portion shoppingsug, och jag kunde inte hålla mej, blev en tröjja, definitift jag, trore är en keeper! , ett halsband och ett par mkt söta örhängen, fyndigt tyckte jag men inte min mor, inte förvånad, imon efter vår lilla tripp till falun så ska ja nog smyga in, de man inte vet litder man inte av ? haha ivissa fall stämmer det !

nu har ja fått nog av datorn för idag, tor jag, så hare fint! kisses / Claris♥


i wanna be the one,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0