always,

den här dagen har kännst veäldigt svennson, eller de har arit en sån där dag som jag skulle vilja kunna kalla för svennsondag, vanligt förekomande alltså ;) haha

vart i skolan, klagodag, bigtime kan ja lova, jag emma och fredrik har visat upp våra bästa klagomåls sidor, speciellt freddan& jag vid putsningen, we löööve it, or not, okej d brukar kunna va kul but not to day! inte alls!

sen vare film & idrott som ja inte var med på tackvare att ja är sick, änn!, justja imellan försökte ja fajtas lite med min darling också, gissa hur det gick? 1-0 till henne, men jag har ett knep ;) nämligen mail till rektorn, tadaa! känn på den du din lilla bitter*****!  nu ska ja fasen få pluggaihjäl mej i trean!

sen har ja varit på möte med mina bc chicks ;) loverly! haha dessvärre hände det ju en liten "olycka" på vägen dit, de va visst lite halt, men de han ja inte reagera på förens jag sjäkv låg på backen, inte mer med det tänkte ja & kravla mej upp, haha, sen när ja kom in i ljuset så fick ja se ett gigantiskt hål i mina leggings, mina favoriter! haha inte alls typiskt, nejnej !

nu ska ja försöka gö nå vettigt, typ skriva ett klockrent mail till rektorn, ;) pusss! / Claris♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0