bigday,

jag trivs med livet, efter att ha jobbat som en gnu så har min lilla sjukdomsperjod varit som en ren njutning, om man tar bort att ja inte kunnat prata & haft lite problem med andningen, men hela den där delen med ligga & kolla på film & sticka i soffan, den delen passa mej perfekt just nu , de enda som håller på att ta kål på mej är solen, satans sol som lyser när jag är sjuk, jag får inte va uta & gå runt i mys väderet, & ja får inte ens vara i backen! SKIIT! längtar, bigtime, nu har ja ju lyckats glömma min godbye saferide grejj & the fear börjar komma tbx, skit grej ja ska niog lyckas få tbx kännslan, det ska gå!


igår vare mys med lets dance and the girls, snacka med sandran med, miss her!

& idag vet ja inte vad som händer? massa alternativ kusin bakning i blg, inklusive disney! mysigt och enormt sööta barn !
hedemora, party night?! haha, hemma i min ensamhet, säter , eller ännu en lung kväll me the girls, svåårt val , känns som om ja borde krya på mej, men hm de är ju inte såå kul, aja ska snacka med rådgivaren & se va hon tycker...

btw hoppas de går bra bör mina bc ar ute på jobbet idag ! ;D

pusssvejs!/ Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0