duktiga jag,

trore eller ej, men idag har jag faktiskt gjort det mesta som min mami bett mej göra, dessutom har min snorunge till bror hjälpt mej! wihho inte varje dag de händer, så mamma ta vara på tillfället & njuuuut! alltså har ja idag sovit & stääädat, stickat lite , (kunde inte låta bli), och  justaj ja har äntligen fått tag i step up filmen så nu ska ja ta & se den, typ imon : )

tonight blire byggmys hos mändy, singstar and some pizza, kan de bli bättre? dessvärre kommer ja nog inte kunna sjunga så mkt , hah men de gör nog inget, ingen som gråter över det precs ;) haha ska bli gött att se mina babes igen iaf ! :D till och med rödtotten kommer dit & henne har ja ju inte sett på 100 år känns de som, loverly!

nu ska ja gå & damsuga & torka lite golv så mami blir nööjd! förväntar mej ett stort happyface sen! haha

/ Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0