får jag sova nu?

den här dagen har sugit getpung fårn första början skulle aldrig gåt up imorse!

varrt arg som ett bi hela gaden, beroende på att en viss person försöker göra mej galen & han lyckas rätt väl, men som sagt vad förlorar jag på att inte vara vänn med dej? om någon är falsk så äre du (!) & det vet du, ska inte säga nå mer om saken nu , 

backen sög eller så sög jag, nytt trix & allt HAHA, rumplandning på boxen, hjohoo wannabe! 

resten har jag väl mej själv att skylla för, hör av mej imon, då ska allt bli bättre, 


puss / Claris♥

de stog att jag skulle få ett bra 2009?


                                


Kommentarer
Postat av: emelie

2009 ska bli great baby! :D

De ska vi nog allt se till!

2009-01-22 @ 16:53:32
URL: http://djungelhenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0