home sweet home,

hemma idag, mår lite pyton, depp och magen mysko, så jag blev hemma, haha när ja vakna hade jag 3 sms däre stod att dom skulle/ inte skulle komma till slokan, hah lite roligt eftersom alla va från folk i klassen och eftersom vi bara är sex pres i klassen hah bra uppslutning!

hemma & förbereder mig för plugg! wooho, nu äre fetingdax för att plugga skallen av sig, in real! nu jäklar har ja junått att leva upp till, (skicka nyss mailet till rektorn och klämde til med raden; jag vill verkligen plugga haha SHOW IT BIAATCH!)

dagen stora händelse är att sjalen är klar, eller okej, en maska kvar vågar inte riktigt röra den ifall allt repar upp sej, haha
pepp på att fixa till den rutiga chock risa sjalen nu ! NU!

men nej nu sk aja plugga & ringa & boka körlektion, japps nu äre dax!

uppdatering: jag råka viss ljuga lite där , dagen bigthing är att crillan sagt att SANDRA ÄR PÅ VÄG HEMMÅT!!! efferlängtad är hon ! & justja det är snö ute igen också rätt trevligt !



 
så pusshejs! bild kommer later on! ciao! / Claris♥

Kommentarer
Postat av: mändy pändy

sex-pres? mmm - jag visste du va lite kinky ;) haha

2009-01-18 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0