jag är såååå lättfallen,

trumvirvel, tada, what a feeling! upprymd & matt på samma gång , går de ens?

aja today har ja stressat mer än någonsin förut!, ja menar vem skulle inte om ca 6 000 st vill ha en varsin burger att tugga på ? precis alltså har clarabelli sprungit fötterna av sej, tom lyckats känna på frityr oljan, & ja den va varm! efter en liten snabb räkning så kom ja på att ja kommer ha jobbat 15 dager efter jul, på lovet , mina 3 lediga dagar är högt värdesatta!, syd nog så kommer nog min kommande freda torsdag inehålla plugg, plugg & ännu mer plugg! men tadidadi, ja får ju money iaf , & en hel del skratt eller rättare sagt massor av skratt, dom är totelly loverly! bc in my heart ;D HAHA tokstollar!

va ut i backen i morse, mkt mys, synd att ja bara hinner åka en timme, men de är ju alltid nått, & synd att enda sällskapet ja har är min bror & hans vänner, men man tar väl de man har? fuinderar på mp3n tills imon ;D haha

nu väntar ja på att linis kommer hit så ska vi ha en lördakväll full av praaat, skitsnack helt enkelt, för de är väl va tjejjer är bäst på eller? sanningen svider , oh yes!

aja nu ska ja försöka hitta soffan på mitt rum så vi kanske slipper sitta på golvet, bye! /Claris♥

always and forever

Kommentarer
Postat av: Mikaela

BC - baby ;D alltiiiid! <3

2009-01-04 @ 00:46:37
URL: http://lovedrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0