japp jag har koll!..

hah faktiskt, morfar ringde nyss & fårga om ja visste vad som hände idag i usa, & ja sa att de visste jag, de får ju nämligen en ny president, äntligen, om jag själv får säga...

just idag har jag mest gått runt och varit skit arg, verkligen blir lite rädd för mej själv jag brukar inte va den som känner dom känslorna i första taget, men näre kommer till min favvorit syo så flammar dom upp väldans lätt. & nej det blir ingen historia för mej i trean, för helt plötsligt hade historie läraren ändrat sej & de som skulle gå att fixa gick nu tydligen inte alls att fixa! BAJS! nu tappa jag lusten, blir så matt, sen när  när ja gick dit och sa att ja inte orkade härja om historian mer, till min favortit, då typ skratta hon åt mej, precis som hon vunnnit & sa lite roat att nu blr de ju nästan som de var förut,...  MEN GUD VA KUL, FATTAR DU INTE VAD DITT JOBB GÅR UT PÅ LILLA VÄN?! du ska ja hjälpa oss elever inte håna oss när du fått som du vela & vi inte får plugga! du borde få sparken, tyvärr...

tur för mej att jag just nu är på väg till nybro med fredrik och att ja nyss kommit hem från en simtur med emelie, bra kyla bort ilskan! haha

aja nu ska ja gå & byta om så att ja är klar tills han kommer & hämtar mej , wish me luck, I will need it! haha

hare fint, puss&kram/ Claris♥

pleace?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0