make me high

dagen har vart hel lugn, helt okej skönt, börja dock lite stressigt med cykeln till bussen,kom på att jag var lite sen och all de va lite isigt, men jag hann! haha jag i ett nötskal! efter det blev det haga där vi lyssna på en farbror som va jude och varit med om förintelsen elle rhur man nu säger han hade iaf suttit i koncentrationsläger. grejjerna han berätta va helt sjuka, sant som han sa man kunnde verkligen inte föreställa sej det, fatta att som kasta runt små barn som sopor medans som levde! helt sick! fattar verkligen mej inte på de där, att de hänt och att de inte va så jätte länge sen heller, folk kan va så lätt lurade och lättmanipulerade att de är gelet, ask me! hjärntvättad så de heter duga, men de är lung, nu är jag mej sjäålv igen & tänker mina egna tankar..

efter de blev lunch på matpalatset, sen fördrev vi lite tid på kupolen, och jag hitta som vanligt en miljon grejjer som jag gärna hade haft med mej hem, va iaf tvungen att ta hem en av dom , haha levde lite mer på mitt presentkort på hm, och köpte ett par nya leggings, väldigt praktiskt! en annan väldigt praktisk sak är att mitt kontokort fortfarande inte existerar eftersom de galma råkade gå av efter en vurpa i backen , så nu är ja iaf lite ekonomisk , haha

sen för att va lite extra sparsam så blev de solning, och ja kan ju säga att de va sprutt på solariet idag, jesus va varmt de va ! välkomna de nya kräftorna, haha så vi blev lite lätt slitna & sköt upp träningsdebuten på friskis tills på måndag eller nå sånt , ;D men då ni då äre ingen återvändo, wookouttime!

annars äre väl rätt chillibill nu , eller igentligen inte men låter man bli att tänka på allt så blire chill, och just nu känns de skönt så ja kör på den taktiken nånvecka till, fick just entt brev hem däre stog att dom börjat med teorilektioner på körskolan, en bra grej eftersom de nu är ca 47 dagar kvar, paniiik!


annars har dagen mest gått ut på att fundera på lite olika saker, deeep shit, som ja absolut inte orkar skriva om, har inget som är lätt att relatera till så bäst jag är tyst, annars blire för djupt och jag dränker mej själv, och det har ja inte lust med, känner för att va glad och därför tänker jag vara det också!

aja nog om mej, puss&kram! / Claris♥


 

håll tummarna,



p.s jag & lina knäckte koden!
livet är verkligen en fest!
det finns ju trotts allt både bättre & sämre fester..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0