måndagsbarn,

måndag den 26/1 2009, dagen för min friskis debut, jag är fast, tur för mej att ja köpte ett årskort de första jag gjorde då haha, ne men helt seriöst, så sjukt kul att börja igen, nu mer än någonsin vil ja kickboxas! snälla gud säg att dom hare där !

dagens goda gärning va ett besök hos morm&morf, haha ffick mat & lite prat, sötnosar, galet igentligen, tänk allt dom gått igenom tsm, ett under som mormor håller på nu hah toka, hah bli han för dryg leder ja han utför stupet som dom gjorde förr hahah tur att han inte hör allt hon säger !

skolan va lugn, finnäs jobbade på som aldrig förr på samhällen, & gjorde första matteb provet, nöjdtjej!

de va var dagen bjöd på, nu väntar lite murar teori på mej , fortfarande men nu har ja iaf börjat!

justja en sak till jag vann! HAHA fuckface! tadidadi ! jag ska få ha historia! för enligt rektorn ska inga elever hindras att plugga , synd syon! ;)

aja nu ska ja väl göra de som ja så gärna vill, plugga! haha puss! / Claris ♥

just a little bit,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0