nu har ja pratat med min raring,

precis när ja suttit & kollat igenom hennes bdb, & bara fått de mer bekräftat att jag verkligen saknar henne, kännt för att gråta en sväng, sen ja fick nog & gick ner & kollat på tv med mamma, & klagade på att sandra är i afrika medans jag är här  & har tråkigt, just då när ja som vanligt (haha) logga in på bdb, så hade ja fått ett gb av pinglan!  så ja logga in på msn, och japp där va hon !  happynes! de hade varit på ett barnhem för cansersjuka barn, de va hemskt sa hon, kom på att jag nog ska sluta klaga, för ärligt talat de hade kunnat vara värre! annars hade hon de nog rätt bra, de flätade & ja tro hon tyckte de va kul, för mkt information ( så kan hända att ja förvrängt lite haha ). men hon lever &de är ja mkt nöjd över !

föresten sandra hälsade till alla !, så ta åt er ! ;D



 

nu äre bara typ 1 vecka & nårga dagar tills min peparkaka till homie kommer hem igen! / Claris♥

lova henne dessutom et lång privat medelande, 
innehållandes allt i mitt rommealpin fyllda liv ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0