och hon blev en hjälte en legend för alla kvinnor,

när jag blir frisk ska ja ta tag i allt? right!

haha, min boooring kväll fock en hastig vändning igår, från att ligga i soffan & hare allment mys i myskläder, till att ha 10 min på mej tillkyrkan, redo för fest, haha lyckat näre nästan en kvart att bara gå dit, haha så ja fixade väl med de som fanns & gick, haha  didde fyllde 18 : ), tack för att ja fick komma föresten, & slapp mintråkiga hemma kväll. haha men lite hastingt & lustigt blev det haha, dessutom var ju promenaden hem bland dom blåsigaste ja vart med om, och eftersom ja inte alls vart sjuk så kännde ja ju med extremt smart, men man lever ju bara en gång, och ja sa aldrig mer tacka nej till en fest, eller kanske men jag ska då tänka mej för mer innan jag gör det iaf , haha

idag har ja vart hos linis & pratat me henne och sandra, sandra börja snacka om när vi va små och när alla man kännde vari romme och åkte tsm, lyckan! miss it !

nu ska ja på allvar försöka städa rummet, pluggandet får ja ta tag i imon, när skolan börjar, uuh!

ciaaao ! / Claris ♥



börjar få lite smått panik över att jag har exakt 59 dagar på mej att lära mej köra bil!
aaah, wich me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0