sanerligen lättfallen,

dagen har inneburit stickning, nån dag till & den är färdig ! nice, tor ja kommer bli nöjd , gillar färgen starkt! 

annars har ja kollat igenom internett efter en grå t-shirt klännning, hitta en på ellos! glad, helst nären är på superrea ;D bra för då slipper man jobba som en tok,

kollat på klänningar & lysnat på gangstermusik, de gör att man lixom inte dras till för söta grejjer ;D haha

annarss är ellos & ja ite helt överens, de tycker/ tror att jag har stl 40 på mina fossingar, vilket jag har väldans svårt att förstå, så jag beställer ett par 39or iaf, får väl skylla mej själv sen om dom är to smal, men de tro ja inte. 
fina är dom iaf mina nya sommar shoees! 



annars så låter jag låter ja fortfarande som en kråka, eller värre : / gillar inte när ja inte kan prata, de är  lixom inte min grej att va tyst hela dagarna, men men har inte så stort val, ingen hör ändå vad jag säger haha, skitförkylning, nu får ja inte jobba på hela helgen heller : / BAJS!

ciao / Claris ♥

p.s jag håller på att bli en stickande kärring på heltid !


happyface!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0