ta di da di , tadiddadi

sitter här & är lite små surig, faen att ja saka va så förbannat kass på engelska, försöker fixa nya bindningen, dom satt nämligen inte så bra idag , men nu äre ju så att ja inte fattar ett skit av vad de står !

före andra är ja trött like hell, känn som om ja jobbar 24/7 haha ja vet, men ja är inte van att jobba så häär mkt ! men tur att ja har shunshine & gänge! ;D mina pinglor! men som ja sagt innan, jag harat att damsuga!

annars så är ja väl lika lonley som vanligt nu när sandradii sitter på andra sidan jorden på en strand & flätar flätor, miss you honey!

förfasiken brudar, listan vår tio i topp lista ! nu har vi glömt den men än äre inte försent ;)
 
här kommer min! ;

- inte en endaste liten godis bit,
- ajja bajja på mackor & annat onödigt tjaffs,
- friskis kort, komsi komsi
- KÖRKORT!
- jobb, jobb, jobb, som inte innehåller damsugning!
- lära mej bli arg,
- bli mer än en wannabe, haha nu jälkar linnea nu ska vi lära oss ! ;D
- försöka lösa papi problemet,
-kriga med syon så att jag får plugga,
- börja plugga som en gnu, hatar att va osmart


sen finns de väl lite andra små tankeställare som  kommer finnas med i bakhuvvet,

btw mina axlar kills me snart, de känns som om nån grillar i dom, j'kla skit, aj aj! kan tänkas att ja m¨ste gå & få masage elle rnå annat :S dont like it at al!

nu ska ja ringa linis & prata av mej lite av min överengergi !

jag vill inte ha nån äckligt socker snuskig underbar choklad, nope !

tack & hej! / Claris♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

du är min sunshine du oxå sötnos! :) tihi! <3

2009-01-03 @ 18:05:32
URL: http://lovedrugs.blogg.se/
Postat av: emelie

listan får vi fixa nästa gång vi träffas ;)

2009-01-05 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0