the sky is yours

todiluu, söndakväll, snacka om att tiden går fort när man har kul, haha eller ska jag säga när man jobbar ? , men ja menar jag har ju rätt kul när jag jobbar, ledig nästa söndag iaf, ;D brudsen & ja !

helgan ha väl vart helt okej annars med , jag menar sndra & jennie & jag har vart järngänget!  fredagen bjöd på disco bowling & en vända till solvarbo : ) och igår kolla vi film & tog de lugnt , haha ja va inte direkt på g för nå annat, mådde inte alltför väl när ja pallra mej iväg till jobbet kl 9 i igår, inte för att ja började jobba då, nej ´snorungen skulle väl åka skidor! så ja att där & stickade en sväng, rätt skönt iof.

idag på jobbet insåg jag verkligen hur mkt ja inte gillar de svenska folket, fegisar, torrbollar, trökmånsar & rädda det är vad vi är det, !  de kom nämnligen en australjensare till jobbet idag, han hade aldrig sett snö & skulle med bussen till stockholm, men han gillade tydligen snön & ville åka imon igen, så kan sket i att åka med till stockholm och kom till oss & fråga om han fick sova hos någon av oss ist, haha skön inställnig! tyvärr kunne han inte de, & ja ver inte ens där.. men undra hur ja hade gjort lixom, första tanken är ju självklart, sen kommer svensson tankarna krypande, hatar dom, säg yes to life, men iaf dom där tankarna om att de kan va farligt och tänk om han är en vilde, som tänker råna typ skjuta oss? , men hallå är ja puckad eller? ska sluta upp men att vara så typiskt j*vla tråk svensk!

sen har mamma sagt att jag svär för mkt nu igen , så nu får jag väl ta och vänja mej av med det!

idag kom mamma med en låda full av brev, hennes gamla, bland annat en hel hög av brev som pappa srev till henne när han var i usa efter han gått ur nian, innan dom blev tsm antar jag. tänkte läsa dom & försöka få tbx sötpappan i tankarna, btw mamma säger att ja kan åka dit näst nästa lördag om ja vill,vill jag ? i dont know.

nu äre jag som ska städa rummet! wihoo,eller buhu, ungefär buhu för mej & wiiho för mami, som hon längtat! hah bäst jag gör henne lite glad!

ciaaao, hare nice ! // Claris♥

glädjestunden,

hihihi


Kommentarer
Postat av: lina

haha, så sant det med svenskar! stämmer sorgligt nog rätt bra in på mig!

2009-01-18 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0