sleeping princess!

hah idag har ja lyckats igen, gjort bort mig lite lätt, haha fasen min förmåga att se hur gamla folk är är helt värdelös, hah lyckades hahaha, ingen nämd ingen klämd ;D

annars ha ja vart en riktig surfitta idag på jobbet, iaf enliget mig själv, så sorry allihop, spec de nya combi jobbarna ,  enda ja har att skylla på är att ja är trött, rejält trött, men nu äre bara två dagar kvar sen är jag LEDIG! & säger dom att ja ska till skolan så vägrar jag, punkt slut! sen jobbar ja helgen & efter de då är ja redo för skolan igen , men synd att ja inte va i skolan skolan på torsdag, en viss preson kan ju behöva lite extra suport då ;D hahaha! sweeetheart!

annars har ja haft en stor fundering kring wannabe joxet, vem exakt är en wannabe? höhö,
typ som i backen, visst ja kanske går klädd som nån som är bra mkt bättre på att åka 'än mej, men
om ja tycker om mina kläder , äre fel att ha dom då? hmmm, nej ! de tycker då inte jag, en annan sak är väl kanske om man skryter oom saker man inte ens kalarar av, man man kan väl inte bli en wannabe bara genom att gå klädd på ett visst vis?, wannabe är vät attityden? haha vet inte ens varför ja går runt & funderar på de här, haaheller jo de vet jag men de är lite rörigt, so don't blame me, ja håller mej till de ja gillar, slut på det!

HAHA just nu väckte ja gamla minnen till liv,ja logga in på lunarstorm, hahinsåg att de faktiskt finns personer som fortfarande använder sig av sidan ! hahah oldie but not so goldie ! HAHA

käkat mysig familjemiddag, dessutom va åkich med!

nu ska ja ner & glo på tv, mysa med stickningen, vetekudde & ramlösa hallon! kisses / Claris♥

happyface!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men synd att ja inte va i skolan skolan på torsdag, en viss preson kan ju behöva lite extra suport då ;D haha vem ?:O



du är väl ingen wannabe clariis! :D de är den kaxiga å skrytiga attityden man lä ha;)

2009-01-05 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0