HOLDING OUT FOR A HERO

man får visst aldrig sluta förvånas, visst inte min ensak men ändå! heartless, passar in på dej du! eller?!  låten passar väl! ;D

annars har dagen vart rätt goodie, börja skolan 9.40 & sluta 13.10, inte mej emot! dock glömde ja snacka med historieläraren, måste göra det imon, sen åkkte ja hem kolla på madicken & prat lite med mina girls, hämta kläderna fårn ellos! haha jag sa ju det aldrig att ja har stl 40 på mina fötter! så jag beställde ju 39or men tom domvar ju förstora, så nu måste ja skicka tbx & beställa nya, fast dom hallonröda köpte inger, så nu kommer ja & grannnen springa runt i lika skor , haha

sen har ja inte gjort så mkt mer art ute och gått med mami, en nyttig dag , wihoo , haha undrar varför! tss,

papi ringde idag, han låter lite mer happy tycker jag, han fårga tom om jag skulle komma ner näsat lördag! HAPPY! jag blev verkligen glad, dessvärre har stackarn fått vatten skada i nya huset, skämms lite över att ja inte sett nya badrummet i gala huset än, & dom nya bör där & ja har missat det, men ärligt talat så äre så att ja inte orkar vill bry mej, låter hemskt & de äre säkert men det är sanningen,

fasen jag efter att jag gjort det här så ska ja fixa murarläxan,, tråkigt att säga det men jag är inte pepp,

ciaoo bella! / Claris♥

speciell




                        

divan bidrog med en ny partylåt, ;D
kött & blod,! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0