2oo8*

vet att jag borde sova, & inte skriva mer, & ja vet att de är sent för ett 2oo8 inlägg, men jag har väldans tråkigt & är inte alls trött! så har har ni mitt tvåtusenåtta!

januari;

jag var rätt depp, gjorde min blogg i hemligeht & skrev av mej lite skit & mådde typ skit!.. börja snacka med kusin igen i januari, toppen kul verkligen!, justja ja kanske va lite små förälskad med, men de glömmer vi! en en sak ja gilla va skolan as always ;)

 


feberuari;

trädande mer än jag någonsin gjort, svea va mitt andra hem! annar lite depp, pappa & ensamt. åkte till thailand!
va lite i romme & åkte, tyvärr var ja väl mest där ensam... haha hade prao på plåtverkstan,kasnke inte de roligste, men ändå okej

 

mars;

kom hem fårn thailand, helt underbart! fyllde 17, åkte till trysil med skolan, skitkul! va i romme & nybro en del :)
hälsa på i mora :) dessutom köpte ja mina wannabe clothes , haha

    

april;

mest en oseriös flummånad , tog hand om mosters hus, han ävenmed en del festadnde med mina girls!

maj;

lite kär and crasy? haha japp , jobba lite med blommorna & längtade efter lovet! sen vare dansupvisning med affro på coz! satt mycker vid bryggan & funderarde, mitt mys place!

  


juni; längtade efter p&l, jobbade på fidhems, började måla fönster, va på p&l, helt underbart kul!

juli;

målade fönster som aldrig förr, började äska p3, olyckligt kär, galet glad & hitta lite mys personer ;D plus att vi besökte dansbandsveckan för en natt ! haha sist men inte minst så vare winnerbäck i säterdalen, med miss li som för band, miss li va helt klart de bästa!  & daldansen ! plus att nått j'vla idot snodde mormors marsvin!

       
 
augusti;

stockholm x2 , olyckan, de värsta ja vart med om, vila i frid johanna ! <3 började tvåan, med inriktning murning, och lyckades stupad på ännu en fest haha, papi fyllde 50, tyvärr var a inte där & gratta han undra varför?!

    

september;

jag blev maserad för första gången i mitt liv!, inge kul alls, hedemora ! & kroatien me sandra! mys men kallt! dessutom köpte ja min kärlek, min rosa nokia supernova ;) big love! dansen började, & ja gillade de starkt! dessutom vare månaden då ja lyssnade sönder robyn!
 

october;

lite krångel, håkan gellström på linis födelsedag! = toppen! fyllebowling & lugg! skrev in mej på körskolan ! lov, halloweenfest x2

   

november;

ännu mer festande me girlsen, tidernas bästa förfest hade vi! haha , & körlektioner ! datorn va tragis & ja galen, sandish fyllde år & vi festa : )

december;

har bar försökt få ordnig på mitt liv, festat lite & skaffat jobb! : )
träffat mina bc brudar! haha


hah nu äre ju så att min dator är kasn så de funkar inte att lada upp bilder ! : ( annars hade de ju kunnat bli lite roligare, om inte annat finare ;D haha med alla bilder som ja ville ha in ! ;)

fan nu dog bilderna oxå, hoppas de fixar till sig nären fåt tänka lite granna ! eler ja hoppas det! fasen de av ju så fint innan, alla minnesbilder ! aja, får väl se vad som händer !

ciao! / Claris♥

p.s tack tjejjer för ett kanon år!
 -09, kommer bli toppen, om inte annat så ska vi göra de toppen!

Kommentarer
Postat av: lina

snodde mormors marsvin???? :D

2009-01-07 @ 09:49:21
Postat av: claris

ja, ! :S hah de finns då folk til allt ! :P

2009-01-07 @ 15:26:54
Postat av: Johanna

Tack själv Claris ;D

2009-01-07 @ 23:00:24
Postat av: jennie

09 gör vi till de bäääääästa!

2009-01-07 @ 23:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0