du säger att du är stark.

hard work idag, lyckades lura både mej själv och a att de bara var lite jobb kvar. en lyckotanke kom, vi slutar tidigt. bullshit. men 3 minuter i fyra satt vi i bilen. då strunta vi i resten och drog. satans täckning. hur mycket iq krävs det för att täcka lite saker med tejp? det är inte precis en utvecklande syssla. tror ja är på väg lite uppåt igen. dessutom kommit på varför ja sovit över varenda morgon den senaste tiden! klappträt jag har väl lyckat pilla lite extra på luren och lyckats stänga av snoozen. inge bra. för de skulle lätt kunna resultera att clarabella blir av med körkortet, och de vill vi inte händer. för ja har redan drömt det en gång. hade sån ångest att ja nästan grät när ja vaknade, innan ja samlade mej och insåg att ja bara drömt. så nejtack inge mer översovning och absolut inge bli av med körkortet. absolut inte. annars hare vart en hyfsat fin dag. förutom att ja misstänker en kommande förkylning. men näj ja vägrar på den med. bara 3 dagar kvar nu. sen är ja fri som en fågel. och mitt raggande av folk till putte går segt inte en endaste som han eller vill. eller antingen så vill dom inte eller så kan dom inte. men vi får ju inte missa simon... gissa vad ja gjort idag? tagit tag i mitt liv genom att sova middag. mycket mycket fint tidsfördriv.

nej nu ni kanska ja ska vara lite glapptjäft annars fortsätta ta tag i mitt liv genom sömn. / clarabella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0