hokus, pokus - byt fokus

fiiiint väder. näääj inte de heller. och andra semesterdagen. jag vill till värmland mer än någonsin. putte i parken come and get me typ. synd att ja inte riktigt hållt kontakten med värmland eller kanske lika bra men ändå. jag vill till putte. putte, putte, putte. försöker byta fokus. de går så dära. ungeför var tredje minut ploppar de upp gamla bekanta tankar som ja inte vill tänka längre. it's over. kommit på att ja kan ha missat en del viktiga små detaljer. bara att kolla på mej själv. vilket ja gjort. och nu äre över. över över över. och på lördag så är de lindh i 0243, och jag är glad. bvarja liten grej som betyder mindre borlängeaktigt är vi glada över right?! igår vare iaf kina me lina. höhö rim! vi käka tills vi rulla ut efterrätt och allt. sen blev de tjejjfilm med en del sköna komentarer i. sandra hakapå efter ett tag, och då gjorde vi henne med facebook. den gilla vi! och sen så dog ja av skratt igår. på ett bra sätt. har ju suttit och funderar över hur många människor de finns häromkring som man inte känner som man antagligen skulle gå rätt bra ihop med. och ja har ju snackat en del om de dära, och vips så inser man att de finns fler sånna i lilla gustafs. haha glad blev jag och ganska paff över att nån lixom tog uórden ur munnen på mej. min komentar en halv dag innan ; `lina kan man skriva på facebook att vi borde lära känna varandra?´. gillar läget. nu sitter ja med lajni i 0225/säter och käkar frulle. imon ska ja plocka blåbär och senare idag kanske glo på film med töserna.

see ya, lav ya / clarabella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0