ingen solning här inte.

hade en mycket trevlig tanke innan, soola, hette den. inplanerat solande i solarium. men sen lyssna ja på mitt älskade p3. och nu har dom ändrat "solrisken", förut fanns de risk att få canser om man solade. nu är det typ säkert att man får canser. alla som börjar sola solarium innan dom är 30 ligger risigt till. och så vitt ja vet så äre ca. 12 år kvar tills ja fyller trettio. ( galet läskig mening! ska ja ha barn hus och vovve innom tolv år! jag håller på att bli en gamkärring!!!) iallafall så blire de då ingen solning för mej idag. synd varför kan de inte vara så att de motverkar cancer? jag älskar sol och att va brun. de är min melodi, kan va nå sånt som driver mej utomlands i framtiden. men nej nu blire brun utan sol, jag ska bli proffs! utan cancer. annars så har ja panik. eller lite ångest kanske ja borde säga istället. jag vill till putte i parken. nu, nu,  nu! de börjar idag. ja har tjatat om de i en evighet. och nu sitter ja här. och inte i ett tält på en lerig camping. och som det är nu så skulle ja byta ut min mysiga säng mot en lerig camping på sekunden. utan att tveka. men på fredag åker ja nog dit iaf. vill verkligen se norrsveden. bara göra nått. innan jag blir helt vild. de är ju nu ja har min semester som skulle va fylld av bus. vad gör jag? sover och försöker plocka blåbär. vilken semester! igår kväll/natt var vi i rättvik. vi ragga runt i bil. skratta och snacka. morgonen va underbart fin. en sån som ja skulle ha delat med dej ditt as. no more hard feelings. vad häder idag då? jag vill göra nått innan ja blir galen och helt vild.

nu ska ja göra nått? / clarabella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0