inte okej

okej okej ja vet att ja just nu inte alls gräver efter guld, jag sjukner rätt stadigt. i kurs mot kina typ. men mitt huvud hurts, de är som mossa som spräger där inne eller de känns som om de möglat sönder.sen blir allt sååå mycket bättre när smörpaketet ringer, åååh va underbart allt är ibland. fuck you , och håll truten. du fejkar ändå bara, visa ditt rätta jag så kan vi slåss sen. och sluta förstöra allas liv. snälla? helst mitt, i don't orking bry mej om dej och ditt babbel, ändå gör jag det. såå håll klaffen och sitt där i din misär, du kan dessutom skylla dej själv, för det är du som skapat det. nu känner ja men dum, och kanske lite elak. men de är ren sanning, de du gjort mot mej och den som räddat mej genom allt de kan ja inte förlåta dej för. sorry. sen kan de ju alltid va trevligt att catch up med gamla bekanta, särskilt när man bott med dom i ca. 3-4 år. men äre fullt av skit så kan man ju lika gärna låta bli. ja blir ju inte att må bättre för att ni dränker mej i smör för att sedan bränna mej över öppen eld. allt för att de ska svida lite extra. upp högt som fan och sen ner igen fortare än att man hinner blinka. och jag tänker inte följa med på nån mer sån där åktur, nej om det är så, så står jag faktiskt hellre bredvid och kollar på. rädda de som räddas kan. och jag tänker inte ta livet av mej, vill ni må dåligt och sitta i misär varsegod, men jag har faktiskt ett liv att leva. och jag tänker leva det på mitt vis. med långt hår till och med. fattar inte hur ja kunde, hur jag stod ut, men man blir väl blind antar jag. och nu har jag öppnat ögonen, jag ser allt, alla färger och olikheter, och ja tänker knappast blunda för dom igen. sorry but that's not me. kanske borde länka er till de hära stället så ni kan se allt ja hasplar ur mej om "er", men de är nog ingen idé, då blir väl socialen och hela patrasket indraget. ja menar är man överdriven så är man, och intalar man folk att dom mår dåligt så gör dom snart det med. helst barn din j*vla idiot. förlåt för alla fula ord men ja är lite små arg, blir ännu argare när ja tänker efter så därför skiter ja i det. tur att ja hittat en ny låt, den blir nog räddaren idag. den är verkligen min stil. man kan inte sluta le. sånt ja r i behov av just nu känner jag. i massor. en kram skulle sitta fint med, men då får man brännsår. nu ska en viss jag lyssna lite på muskik, bli a v med möglet i  huvudet och sedan försöka städa rummet, tusende gången gillt snart.

hare underbart. / ClaraBella♥

var är min mp3? jag vill fylla den med musik och ut och gå, men justja de va ju olagligt, synd!

Kommentarer
Postat av: emelie

du är bäst! <3

2009-07-21 @ 09:51:21
Postat av: clära

och du är som ett glädjepiller<3

2009-07-21 @ 21:41:01
Postat av: Anonym

och du är som ett glädjepiller<3

2009-07-21 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0