jag tror visst att de regnar en aning,

ooh ja, visst regnar det rejält med! regnat konstant sen ja klav upp klockan halv 6 imorse. göttmos, or naat. börja morgonen bra iaf, körde vilse i falun utan mobil och med aslite bensin i firmabilen, goodwoork claris. satans enkelriktningar, dom sabbar allt. men tillslut hitta ja hem till han iaf. sen vare jobb till klockan tolv, då va vi klara med golvet i h-bo. och eftersom regnet inte gav sej så vare bara att åka hem, så de gjorde vi. kanske inte blir jobb imon heller, hoppas lite på att de inte blir det, men ändå. aja de blir som de blir. har sovit och myst hela dagen sen och kramat sandy hejdå, hon dar ju till spanien imon.inte alls avis nej nej, bara ca 30 graders skillnad åt de bra hållet och så där. fint för dej hälsa spanjorerna! för mig blir de nog utgång imon och sen stockholmsstad på lördag. fin fint! äntligen lite distans till 0243, även om de bara blir för en dag. ååh nu vill ja till usa, hoppas dom hör av sej snart :) en anna sak som ja väntar lite på är min nya phonie, the pink one. men nej den kommer inte te gustafs. den är skickad iaf så nu äre de bara att vänta, så ja väntar väl då :) just nu sitter jag och ränsar ca 14 liter jordgubbar, gött, äter väl upp var 5. om dom inte är mosiga, mår rätt illa för tillfället men de är den enda sommarkännslan som finns just nu, gernat öser ju som sagt ner. pisse-blöta-ylle-tröja. aja nu lära ja väl resna klart om ja ska få sova nångng, ifall de mot all förmodan inte skulle regna imon när ja vaknar.

see ya, and sleep tight! / Clarabellan♥



håkan är min husgud för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0