my new phonie!

idag kom den, min rosa nya darling. den glänser and i love it. konstigt? njaäää. blev dock lite frustrerad när ja inte fick bort baksidan så ja kunne få i batteriet, och eftersom instruktionerne stog endast på franska så kollade ja enbart på bilderna. fint med lite fantasi. sen när ja väl fått igång den, ja så är väl hela telefnen fransk! fiiint tänkte jag, äntligen kan ja ha nytta av mitt halvår i av franska i sjuan, eftoersom jag inte alls bara minns ett ord, vilket är hårtork. och det fanns så klart inte med i menyn. men efter lite vilt tryckande så hitta ja svenska. mycket nöjd jag kunne sedan kolla igenom telefonen och förstå vad de stog. jag är helnöjd!
resten av dagen kan beskrivas som en typisk bajs-måndag. började med huvudvärk, bakis (?), magont  och sendan en rejäl dos trötthet som toppen av berget. fint att ja inte va den enda som va paj i skallen idag, alla va sega, vissa kom inte ens till jobbet, festivalandet tog visst lite hårt, haha. man blir inte så rädd att bli gammal när man umgås med dom där nötterna hela dagarna. nu äre jag som ska plocka ihop disken så lära väl göra det då, dax att clarabellabergman börja hjälpa till lite mer kanske? skulle tro det.

hejs! / clarabellan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0